Klantenservice

Onze klantenservice staat voor u klaar!

Kijkt u ook eens bij onze 'veelgestelde vragen'! Mogelijk staat daar het door u gezochte antwoord al tussen.

Onze klantenservice kan u helpen bij het maken van de juiste keuzes en uw bestelling, maar geeft ook antwoord op uw vragen over betaling, bestelling en producten. Neemt u gerust contact met ons op, wij zijn er voor u!

 

email

IBAN 

ten name van

kantoortijden

 

klantenservice@verkoop24.com

NL13 INGB 0006 8060 82

Verkoop24

Ma t/m Vr van 09:30 uur tot 16:00 uur

 


Veelgestelde vragen:

1 Vragen over betalen

1.1 Kan ik het product zien of uitproberen?

Helaas niet. Wij zijn geen winkel en hebben daarom ook geen showroom. Zo houden wij onze kosten laag en kunnen wij u scherpe prijzen bieden.

Wel kunnen wij u middels telefoon of email adviseren omtrent een juiste productkeuze!

 

1.2 Krijg ik korting bij aanschaf van meerdere producten?

Indien u een bedrijf bent en grote aantallen wilt bestellen dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice - klantenservice@verkoop24.com - om afwijkende afspraken en mogelijkheden te bespreken

 

1.3 Kan ik het geld ook overmaken via mijn bank?

Vanzelfsprekend!

U kunt het totaalbedrag via uw eigen vertrouwde manier aan ons overmaken. Via internetbankieren of via een betaalopdracht aan uw bank. Maakt u in dit geval het totaalbedrag over ten name van Verkoop24, onder vermelding van uw ordernummer.

IBAN: NL13 INGB 0006 8060 82
BIC: INGBNL2A

Zodra uw betaling binnen is, zullen wij uw bestelling verzenden.

 

1.4 Kan ik ook op rekening kopen?

Bedrijven kunnen bij ons op rekening kopen. Neem voor de voorwaarden contact op met onze klantenservice: klantenservice@verkoop24.com.


1.5 Ik kan of wil niet via internet betalen

Indien u niet beschikt over Internetbankieren of als u dit niet wilt, dan kunt u gebruikmaken van vooraf betalen (via bankoverschrijving), betalen onder rembours, of afhalen bij ons in Nijkerk (pin-betaling).


1.6 Er gaat iets fout bij het betalen

Geen nood. Probeert u het gewoon nog een keer opnieuw. Een niet voor 100% afgeronde bestelling wordt niet uitgeleverd. u kunt het daarom rustig nogmaals proberen.

Mocht het probleem zich voor blijven doen, neemt u dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@verkoop24.com.


1.7 Kan ik het product ook afhalen?

Ja, afhalen en middels pin betalen kan bij ons in Nijkerk. Maar let op: Wij zijn geen winkel en beschikken daarom ook niet over een kassa en/of wisselgeld. Producten kunnen op afspraak worden afgehaald bij ons, maar dienen dan vooraf te zijn betaald of ter plaatse middels pin te worden afgerekend!

 

2 Vragen over de webshop

2.1 Ik zie het product in de webshop, maar kan deze niet bestellen?

Dat kan kloppen!

Er staan een aantal producten in onze webshop die op dit moment een zeer lange levertijd hebben, vandaar dat deze tijdelijk niet bestelbaar zijn.

Indien u deze toch wenst te bestellen, neemt u dan contact op met onze klantenservice -  klantenservice@verkoop24.com. Wellicht kunnen wij alsnog iets voor u betekenen.


2.2 De webshop doet het niet

Zeer incidenteel kan het voorkomen dat de webshop uit de lucht is voor een update. Probeert u het dan later nog eens.

Mocht het later ook niet lukken, neemt u dan contact op met onze klantenservice -  klantenservice@verkoop24.com.

 

2.3 Ik snap niets van internetwinkels. Kan ik ook telefonisch bestellen?

U kunt alleen contact met ons opnemen via email.


2.4 Ik zoek een product dat niet meer in de webshop staat.

Het kan voorkomen dat wij een product van de webshop halen als deze door de fabrikant niet meer geleverd wordt. Desondanks kunnen wij er dan misschien toch nog aankomen of u een goed alternatief bieden. Neemt u in zo'n geval contact op met onze klantenservice -  klantenservice@verkoop24.com. Zij helpen u graag verder.


2.5 Ik weet niet wat het beste product voor mij is, kunt u mij helpen?

Ja zeker! Wij kunnen ons voorstellen dat u niet kunt kiezen omdat u niet precies weet wat u zoekt of omdat het voor u onduidelijk is welk product het beste bij u of uw situatie past. U kunt ons bellen of mailen voor advies op maat!

 

2.6 Is mijn privacy gewaarborgd?

Vanzelfsprekend. Wij gebruiken uw gegevens alleen om uw bestelling te kunnen aannemen en verwerken. Wij garanderen dat wij uw gegevens niet aan derden doorspelen.